FeelzToys - FemmeGasm Air Pressured Tapping & Tickling Vibrator Pink - Vibrator - Reviews

• Test panel 7.7 jan 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de FeelzToys - FemmeGasm Air Pressured Tapping & Tickling Vibrator Pink - Vibrator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

s************@g******** 04-01-2023
Ik heb het product mogen ontvangen in een mooie discrete verpakking. Het ziet er super mooi uit! Helaas is de werking niet optimaal. Het lukt mij niet om mijn hoogtepunt te bereiken. Ook zitten de knopjes te dicht bij elkaar waardoor het moeilijk is om van stand te verwisselen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Weinig geluid

Minpunten

• Knopjes te dichtbij elkaar
  • Mist “de spot” helemaal

s************@h******** 02-01-2023

Heerlijk genieten

Ik heb het speeltje in een mooie doos ontvangen
Tot mijn verbazing kon je hem met de meegeleverde kabel lekker snel opladen
Hij voelt lekker in de hand heeft meerdere standen
Ik had er alleen wat meer kracht van verwacht maar voor een beginner is dit apparaat geweldig

Pluspunten

• Klein
  • Geleverd met toy cleaner en glijmiddel

Minpunten

• Had iets krachtiger mogen zijn

Tallie 01-01-2023

Femke gasm

Het pakketje van EasyToys is bij mijn buren bezorgt, gelukkig geen probleem want op het bruine bezorg doosje staat geen enkele Beschrijving van hetgeen erin zit.
De Femmegasm zelf zit in een leuk gekleurd doosje met de oplaadkabel.
Voordat je de Femke gasm kunt gebruiken moet je hem wel even opladen, dat was ik in eerste instantie vergeten dus een beetje een teleurstelling dat ik hem niet direct kon testen.
Voor het opladen was het even zoeken naar de juiste plek waar je door de roze laag heen kunt prikken om hem op te laden. Ook voor gebruik was het even zoeken naar de juiste knopjes. Het onderste knopje is voor het aanzetten en het hartvormige knopje is voor de standen. Het bewegende deel van deze vibrator voelt heel intens. Ik gebruikte het voor het stimuleren van mijn clitoris en de tepels van mijn vriend. Het speeltje zorgde echt voor een heerlijke trillende sensatie. Die ik nog lang door mij lijf voelde
Ik vindt het persoonlijk een heerlijke ervaring, en goede aanvulling op ons voorspel of mezelf te verwennen wanneer ik alleen ben. echt een aanrader voor mensen die een intense stimulatie zoeken.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Goede stimulatie

Sally1619 31-12-2022

Perfect

Het gebruiken van genotspeeltjes is eigenlijk niet mijn ding. Tijdens het testen ben ik erachter gekomen dat ik toch vaker speeltjes zal gebruiken. Het materiaal heeft een soft feeling waardoor het fijn ligt in de hand maar ook fijn is voor gebruik. De vorm, maat en kleur vind ik er mooi uitzien. Je kan het makkelijk bedienen allebei de kanten kunnen los van elkaar bediend worden. Ik vind de hoogste standen het fijnst, voor ieder kan dit natuurlijk verschillen. Het geeft een erg intense gevoel maar, met glijmiddel kan je er meer genot uithalen. Je ontvangst het in een mooie stevige doos. Als je er veel gebruik van hebt gemaakt kan je het gemakkelijk opladen doormiddel van een stekker/usb kabel. Ik ben er zeer positief over en heb geen minpunten voor de Femmegasm Tapp 2. Voor iemand die normaal gesproken niet snel zou kiezen voor een speeltje, raad ik dit zeker aan.

Pluspunten

• Fijn gebruik
  • soft touch

Berber 30-12-2022

Anders dan verwacht, onderkant is top!

Dit speeltje is heel mooi vormgegeven en het materiaal voelt lekker zacht aan. Het speeltje ligt lekker in de hand en de knopjes kan je goed voelen, dus je hoeft niet te kijken als je van stand wil wisselen. Ik had de verwachting dat het een luchtdruk vibrator zou zijn, maar zoals de naam al zegt, tikt het. Er is dus directe stimulatie. De gebruiksaanwijzing is super duidelijk. De batterij gaat super lang mee en het lampje gaat knipperen als het opgeladen moet worden. Het opladen duurt wel een aantal uren (5+) en het oplaadkabeltje is er wat lastig in te drukken.
Het bovenste "tikkende" deel heb ik eerst geprobeerd. Hier moest ik even uitvinden hoe ik het moest plaatsen en hoeveel druk ik moest uitoefenen. Bij de eerste 3 standen wordt de intensiteit verhoogd en de 3 standen daarna hebben allemaal verschillende ritmes. Ik merkte dat ik na een poosje steeds meer druk erop moest zetten, omdat het anders niet meer trilde en toen zag ik dat het bolletje wat tikt helemaal naar buiten was gaan staan. Dit ging weer weg toen hij weer even uit had gestaan, maar het valt wel tegen.
De onderkant beviel me beter. Door de vorm kan je het precies tegen of over je clitoris leggen en het houdt prettig vast. Deze kant kan je ook goed gebruiken als je met je partner lepeltje lepeltje ligt. De stimulatie is wat intenser voor mij dan de bovenkant. De verschillende standen zijn aan de onderkant hetzelfde verdeeld als aan het bovenste deel.
Deze vibrator blijf ik zeker gebruiken. Vooral het onderste vibrerende deel bevalt me erg goed, omdat hij door de vorm precies goed ligt en je hem lekker kan vasthouden en het samen met je partner kan gebruiken.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Samen met partner te gebruiken

Minpunten

• Tapping gedeelte valt tegen

Betty 30-12-2022

Femmegasm

Review femmegasm.

Ik moet eerlijk toegeven dat sec speeltjes me niets doen. Ik vind ze hard koud en ik wordt er niet warm of koud van. Ik heb liever een echte mens. Maar door de Kruidvat stunt “ niet alleen Sint komt…” heeft mijn man een satisfier besteld voor de grap. Dezelfde dag zag ik op review. nl femmegasm en dach “ wees niet saai, probeer het”. Qua uiterlijk vind ik femmegasm leuk: klein, zacht simpel. So far so good. De functies zijn ook meer dan genoeg al moet ik zeggen dat ik tijdens het gebruik ( voorkant tapping) ergens anders had gedrukt ( gebruiksaanwijzing natuurlijk niet gelezen) en ineens begon de onderkant, smalle staart, ook te trillen dat was een leuk verrassing alhoewel de kop ( tapping) ik fijner vindt. Ik ben enorm verrast door het apparaatje, niet per se omdat ik hoogtepunt bereik maar meer omdat mijn lichaam toch heel snel opgewonden raak ( en mijn man dus ook) ik kan concluderen dat femmegasm voor mij een heerlijk voorspel is waardoor ik en mijn man beide veel plezier van hebben! Het heeft me enorm verrast vooral omdat ik eigenlijk niets heb met speeltjes en de satisfyer wat ik uiteindelijk ook geprobeerd had helemaal niet deed wat femmegasm doet. Naar mijn mening is femmegasm laagdrempelig, speels, makkelijk schoon te houden geen poespas, leuk en doet zijn werk. Ik ben er happy mee. Moet alleen nog ontdekken hoe ik het op kan laden want waar de oplader ingestoken moet worden is geen gat en ik weet niet of ik de oplader door de silicone heen moet duwen of niet.

Pluspunten

• Hygiëne
  • Simpel
  • Werkt goed

Walaatje 30-12-2022

Verbazingwekkend

Ik heb dit speeltje begin van de maand ontvangen om te mogen testen. Wat ik heel spannend vond, vooral omdat vele meiden om me heeft al ervaring hebben met speeltjes. Dit was voor mij de eerste. Ik heb het gelukkig in een normaal verpakt pakketje ontvangen (lekker anoniem). Bij het uitpakken verscheen de glimlach al op mijn gezicht. Inhoud van de verpakking is de FemmeGasm vibrator, glijmiddel en schoonmaak middel. Ik heb gewacht tot mijn vent thuis kwam van werk om in de avond het samen te kunnen testen.

Wij waren beide verbaasd van het effect. Het doet wat het zegt! Ik dacht eigenlijk dat het alleen je clitoris stimuleerde maar ook de uiteinde (het staartje) heeft een functie. Deze kun je als vibrator gebruiken (heftige trilstanden).

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Compact

viefke 29-12-2022

leuke toy

Wat een mooie toy. Hij voelt degelijk aan, met een lekkere zachte en niet kille skin. Heeft fijne rondingen, geen onhandige hoekjes en gaten, is netjes afgewerkt waardoor hij goed te reinigen is, en hij ligt heel fijn en natuurlijk in de hand. Hij komt goed doordacht en kwalitatief over.

De gebruiksaanwijzing is wel wat summier. Zelf op ontdekkingstocht is leuk, maar voor het opladen was wat uitleg wel handig geweest. Eerst dacht ik dat er een ‘dekseltje’ op het aansluitpunt zat, maar het bleek dat je het oplaadpinnetje echt door de skin heen moet prikken en dan ook nog best hard verder doorduwen, waardoor ik erg twijfelde of ik de boel zo niet kapot zou maken.
De toy is minder stil dan ik van ‘fluister stil’ verwacht had, maar ook niet super luidruchtig.
De mooie rondingen van de body maken hem erg prettig in gebruik en lijken zelfs anatomisch gevormd om in zn geheel op je vulva te gebruiken. De trilstanden zijn dan leuk, maar om dat puntje zo rechtstreeks op de clitoris te gebruiken daar is die me wat te heftig voor, zelfs in de laagste stand. Hij is helaas niet voor inwendig gebruik. Zo jammer! want daar lijkt dat puntje wel leuke standen & model voor te hebben, maar helaas schiet het formaat net te kort. Echt een toy voor uitwendig gebruik dus (staat ook in de gebruiksaanwijzing hoor, maar je moet wel goed testen he ;-) ) De trilling van deze onderkant trilt wel door de hele body waardoor het ook zo in zn geheel en bij de ‘pulsen & kietelen’ modus een fijne toevoeging is. Je kunt de beide kanten gewoon tegelijk gebruiken.
De ‘pulsen & kietelen’ modus is ook erg fijn. Dat type toy kende ik nog niet. Het is net wat subtieler dat een recht toe rechtaan vibrator en doet absoluut wat ik er van verwachtte. Ook erg leuk om al die verschillende standjes en combinaties te ontdekken.

Al met al een leuke toy met verschillende (uitwendige) mogelijkheden, die luxe en comfortabel aanvoelt en kwalitatief overkomt.

*Ik mocht deze Toy testen voor een onafhankelijk consumentenpanel dat geen binding heeft met welk merk dan ook, en met het nadrukkelijke verzoek mijn eerlijke mening te geven

Pluspunten

• mooie kwaliteit
  • fijne vormgeving en materiaal

Minpunten

• gebruiksaanwijzing

Lin78 29-12-2022

Aanrader als eerste toy

Het product voldoet aan de verwachting. Product is mooi verpakt, ligt goed in de hand, is waterbestendig en gewoon ideaal als eerste toy!

Pluspunten

• Model
  • Waterbestendig
  • 2 keuze mogelijkheden
  • Meerdere standen

Linaa 28-12-2022

Moii verpakking

het heeft een mooie verpakking. maat is goed het past goed in je handen. u kunt kiezen uit vele opties. slechte dingen is dat je niet kunt uitschakelen, je moet alle menu's doorlopen. voor mij is het een beetje luidruchtig. mooie kleur, je kunt het makkelijk schoonmaken.

Susan 27-12-2022

Licht gewicht

Een mooie lichtgewicht verpakking.
Het apparaat is zo groot als je hand palm. Er zit een kabeltje bij,aar geen laad blokje.
Hij voelt zacht aan. De knopjes zij makkelijk te gebruiken

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Licht gewixht

Minpunten

• Geen laad blokje er bij

Miranda 27-12-2022

Topding!!

De vibrator wordt geleverd in een mooi klein doosje. Daarin bevindt zich de vibrator, een usb oplaadsnoer en de gebruiksaanwijzing. Deze laatste had ik wel even nodig om het gaatje voor de oplader te vinden. Deze is namelijk verstopt aan de voorzijde. De vibrator ligt lekker in de hand en heeft echt de opvallende roze kleur. Er zitten verschillende standen op. Ikzelf houd van een wat snellere stand in het begin en naar het eind toe wat langzamer. Dit is allemaal na wat oefening vrij makkelijk zelf in te stellen. Het apparaat voldoet helemaal aan mijn wensen. Na gebruik is de vibrator makkelijk schoon te maken. Kortom: een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Even zoeken naar het oplaadgaatje

Christina04 26-12-2022

De verwachtingen die ik had van het product, voldeden helaas niet. Hoewel het apparaat er zelf mooi uit ziet, evenals de verpakking, makkelijk in de hand ligt en het verder wel werkt, had ik er meer van verwacht. Er zitten verschillende standen op, een tril-en luchtdrukfunctie. Deze waren beiden helaas niet zo krachtig. Verder zat het product goed verpakt en er zat een beschrijving bij. De beschrijving vond ik zelf niet heel duidelijk en was het nog wel wat uitvogelen met hoe het apparaat werkte. Je kan het apparaat ook helaas niets zomaar uitzetten, zonder eerst alle programma's te doorlopen. Indien je erg gevoelig bent, zou het apparaat wellicht wel goed kunnen werken. Ook is het apparaat niet erg stil en dus minder goed te gebruiken als je het ongestoord wilt gebruiken. Er wordt een oplaadkabel meegeleverd die makkelijk in te pluggen is.
Het product is aan te bevelen voor mensen die op intiem gebied erg gevoelig zijn. Indien dit niet zo is, zou ik dit product niet zo snel aanbevelen

Pluspunten

• Ziet er luxe uit

Minpunten

• Niet erg krachtig
  • Niet erg stil

f**n@g**l.com. 26-12-2022

verrassend goed.

FemmeGasm Tapp 2

Ik heb het genoegen gehad om de FemmeGasm Tapp 2 te mogen testen. Allereerst werd deze keurig netjes bezorg in een onopvallende omdoos, eenmaal uitgepakt zat hij in een leuke verpakking. Nieuwsgierig en vol verwachting als ik ben had ik de Femme uit de verpakking gehaald, het viel mij meteen op hoe klein hij is (dit is in dit geval helemaal niet erg) hij ligt lekker in de hand. Er zitten in totaal 12 standen op die voor mij niet altijd het gewenste resultaat haalde, maar sommige “pfffffieuw” die hebben bij mij zeker de juiste snaar geraakt. Hierbij wil ik aangeven dat er voor eenieder wel een juiste stand op zit. Je kan deze op twee manieren gebruiken. Op de 'gewone' manier zoals bedoeld met het mondstuk als clitoris stimulator En de 2e manier is om het onderste puntje van de Femme te gebruiken (de onderkant van de toy) deze geeft zo'n sterke trilling dat je ook daardoor tot een gewenst resultaat kunt komen. Het is even wennen aan de knoppen om deze te bedienen, maar als je dat eenmaal door hebt dan komen je verwachtingen uit (tenminste die van mij wel ) het onderhoud is simpel met lauw water afspoelen en ik heb er een flesje reinigingsmiddel ik een minpuntje moet benoemen, dan is het dat de Femme wel een beetje luidruchtig is. Dit maakt het echter het genot er niet minder om en raad de FemmeGasm Tapp 2 dan ook aan voor ladies die moeilijk tot een hoogtepunt kunnen komen.
Als je deze wilt opladen moet je even zoeken, eenmaal gevonden dan moet je deze gewoon met een beetje kracht in het aansluitpunt door het silicone heen drukken.

Pluspunten

• klein
  • twee kanten te gebruiken
  • snel tot een hoogtepunt

Minpunten

• geluidsniveau

Kiss22 25-12-2022

Super fijne vibrator

Ik had de eer om dit product te mogen testen. Wat een super goede vibrator is dit.
Mooie verpakking, ziet er aantrekkelijk uit.
Je kan hem makkelijk in je hand houden en heeft een leuke kleur.
Hij kan verschillende standen en dat is erg fijn.
Hij doet goed zijn werk en is een genot als je alleen thuis bent. Je kan er ongeveer 1 uur mee doen en is daarna makkelijk opgeladen via de kabel.
Ik ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• Trilt verschillende standen
  • Je kan er lang mee doen

Gertrude 24-12-2022

Heerlijk apparaat voor als je een leuke avond wilt hebben

Mooi strak design. Makkelijk schoon te houden. Verschillende standen aan de punt zijde en het grote rondje. Zeer veel verschillende standen. Gebruik voor uitwendig. Persoonlijk vind ik hem te hard vibreren en heb ik liever zachtere bewegingen. Maar voor de dames die echt van seks houden ideaal, je komt er gauw mee klaar.

Pluspunten

• klein
  • veel verschillende standen

Minpunten

• gaat mij te snel
  • mag zachter vibreren

dk18 21-12-2022

Bevalt fantastisch

Ik heb dit product mogen ontvangen om te testen, en ik ben er super enthousiast over. Bijna elke vrouw heeft tegenwoordig een satisfyer, en die bevalt goed. Maar na deze te hebben getest zal ik zeer zeker niet snel terug gaan naar de satisfyer. Hij is erg fijn in gebruik en omgang. Het vrouwelijke genot staat centraal hiermee, en bereikt zeker beter zijn doel dan de satisfyer!

Pluspunten

• Snel zijn doel
  • makkelijk in gebruik

Ilonab28 19-12-2022

Top apparaat!

Ik ben officieel fan van de femmgasm. In het verleden heb ik best wel geëxperimenteerd met erotische speeltjes, maar ik kan niet om deze heen.
Toen ik het apparaat ontving, ben ik vrijwel direct begonnen met testen. Ik kwam erachter dat opladen heel makkelijk gaat door het plugje aan de voorkant door het rubber heen te steken. Hier moest ik wel even naar zoeken, maar daarna ging het opladen probleemloos. Zodra de batterij vol is, stopt het lampje met knipperen, fijn dat deze indicatie er op zit.
Toen het apparaat vol was ben ik begonnen met het verkennen van de verschillende standen die erop zaten. Ik was onder de indruk van de diversiteit van de massages en pulsering van het apparaat. Door de tweede motor aan te zetten is het een prettig compact apparaat wat qua trillingen zeker voldoet om er van te genieten.
Na gebruik is het apparaat prima te reinigen met een toycleaner.
Het enige wat ik wel miste was een opbergzakje oid om het apparaat schoon te kunnen opbergen, maar dit zou mij er niet van weerhouden om het apparaat te kopen.
Kortom, prima apparaat, doet wat ie moet doen en ik ga hem absoluut vaker gebruiken!

l************@h********** 17-12-2022
Ik vind de prijskwaliteit netjes, de vibrator is niet het duurste speeltje. De FemmeGasm is precies goed als je net op ontdekking gaat. Het lastige van de FemmeGasm is dat als je de vibrerende stand uit wil zetten, je het hele menu door moet. Je kunt hem niet van elkaar uitschakelen. Dit zou mooi zijn als dit zou kunnen. De FemmeGasm is niet te vergelijken met dergelijke andere luchtdruk vibrators.

Pluspunten

• Stevig
  • Zacht materiaal
  • Oplaadbaar

Minpunten

• Niet heel stil